"JavaScriptSDK"

wtorek, 19 czerwca 2012

Perypetie żywieniowe Pt. 1

Wypróbowaliśmy Bebilon Pepti - niedobrze. wysypka, nasilająca się bezpośrednio po jedzeniu, męczące gazy, no i ten smak... Dodatkowo spróbowaliśmy dać Sinlac. Paskudztwo jest pyszne, hipoalergiczne, bez glutenu, białka mleka krowiego itp. Co z tego, skoro jak tylko podaliśmy, wysypka się nasiliła. Do tego trzy dni niekarmienia ze względu na leki i już widać efekty w postaci niemal całkowitego zaniku pokarmu. Kocham to, jak wpływa na mnie stres...

Wczoraj dostaliśmy receptę na Nutramigen. Smak... Lepiej nie mówić, Pepti to przy nutramigenie RARYTAS-PYCHOTKA. Podałam póki co jedną butlę a poza tym męczę siebie i Tymona próbując coś wykrzesać z moich zbuntowanych cycków. Jedno co dobre to że na razie nie zauważyłam nasilenia wysypki. Gazów tez nie było. Może mu podpasuje. Jeśli - to za dwa-trzy tygodnie zaczynamy rozszerzanie diety. Najpierw wyleczymy skórę po Pepti i Sinlacu i pozbędziemy się zapalenia oskrzeli.

Plany są. Sił trochę mniej, acz muszą wystarczyć. Przecież nikt oprócz mnie mu nie pomoże.

I tylko wkurzają mnie ludzie dookoła. Ich głupota, brak zrozumienia, tępy upór w udzielaniu durnych rad. Gdyby nie Matki Wariatki i taka Jedna Jedyna Dorota, chyba bym oszalała z bezsilności i braku wsparcia...

4 komentarze:

  1. Ojej.. nie sądziłam, że Pepti też może uczulać. Przykro mi i całym serduchem jestem z Wami. =*. Nawet nie potrafię sobie wyobrazić co czujecie.. no może potrafię, ale nie pamiętam już jak to było u nas kiedy z bezradności nie miałam nawet siły z łóżka wstać. =(.

    Trzymam kciuki by w końcu zbuntowany brzuszek uznał, że czas na zawieszenie broni i pałaszowanie słoiczków. =).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie uczulić może wszystko... :( Acz dostaliśmy też drugą prawdopodobną diagnozę. Mały stale męczy się z pleśniawkami i Pani Doktor stwierdziła, ze bardzo możliwe, że oprócz pleśniawek na języku ma też pleśniawki, a konkretniej grzybicę całego układu pokarmowego. Gdyby tak było, i gdyby udało się to wyleczyć (a już bierzemy lekarstwo) to cała "alergia" mogłaby zniknąć.

      Usuń
  2. my mieliśmy nutramigen przez 3 miesiące potem z dnia na dzień dałam bebiko i nic nam już nie wyskoczyło żadne pryszcze bóle brzucha nic i tak jest do tej pory....
    a radami życzliwych się nie przejmuj trzeba robić co swoje a głupie rady olać pozdrawiam całuski dla Tymonka:*:*

    OdpowiedzUsuń