"JavaScriptSDK"

środa, 19 września 2012

A ja rosnę i rosnę ;)

Chorujemy.

Terrorysta od dwóch tygodni kaszle. Mnie chwyciło przedwczoraj. Ogólnie bardzo mi się poszerzył zasób brzydkich słów w związku z tym ;)
Dziś byliśmy u Pani Doktor i Terrorysta już lepiej, mamy odstawić syropki i tylko pryskać gardełko Hascoseptem. Ja gorzej - ostry nieżyt gardła, dostałam syropki, tabletki i też Hascosept.  Poradzimy sobie.

Bardziej mnie martwi uparcie zielona zawartość pieluszki Terrorysty. Bo w sumie przydałoby się co dodać do diety, tylko jak? Jeśli dodam teraz to nie będę wiedziała, czy toleruje czy nie. :/ Więc od miesiąca nie wprowadzamy żadnych nowości. Biedny ten mój smyk :/

***

Z pozytywów:

Poszerza nam się zasób słownictwa. Do "detetetete", "blebleble" i "bababababa" doszły ostatnio "nyyn", "mamamama" i, moje ulubione, "arbarbar". Do tego zwiększyła się różnorodność wrzasków i pisków ;)

Chodzimy przy meblach. No, może uczciwiej by było: "próbujemy chodzić przy meblach", ale "chodzimy" brzmi tak dorośle ;)

Terrorysta opanował trudną sztukę kucania. Teraz jak wstanie (co potrafi już od dawna) i chce z powrotem usiąść to powolutku kuca i dopiero pada na tyłek :) Cudny z tym jest. No i nie muszę tak drżeć ż jak się zmęczy to się przewróci :)

Robimy po mieszkaniu wyścigi na czworakach :)

Szantażujemy :) Zaczął się etap leku separacyjnego :) Jak wychodzę z pokoju to mały zaczyna piszczeć Cudownie być tak kochaną. Chociaż czasem chciałabym się spokojnie wysikać... ;)

2 komentarze:

  1. To naprawdę już? Ciągle mam zakodowane w pamięci, że między Tymonem, a Emilią jest całkiem duża różnica wieku i myśląc o twoim synu uparcie przed oczami mam różowego bobaska, a czas pędzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już, już :) Przecież Emilka ma już ponad rok :)

      Usuń