"JavaScriptSDK"

piątek, 6 kwietnia 2012

Tell me about yourself award

Zostałam zaproszona do zabawy, co mile połechtało mą próżność i dało pretekst do nieskrępowanego uzewnętrzniania się przed światem. Dzisiaj:



1. Umieszczam link do Doroty, której zawdzięczam udział w grze.
2. Zamieszczam logo zabawy (powyżej)
3. W siedmiu zdaniach opowiadam o sobie:

  • jestem egocentryczką i możliwość opowiadania o sobie daje mi niebywałą frajdę, a możliwość opowiadania o sobie na czyjeś życzenie sprawia, że jestem na skraju szaleństwa z radości ;)
  • nie umiem żyć bez słodyczy, Taty i Tymona, a dawniej (czyli przed Tymonem) nie umiałam też żyć bez komputera.
  • nie lubię zostawać sama w domu - jakoś bezpieczniej czuję się, mając towarzystwo
  • jestem niebywałym leniem i raczej nie wezmę się za nic "nieprzyjemnego" (np. prasowanie), jeśli nie będę NAPRAWDĘ musiała.
  • nie cierpię ćwiczyć, choć skakanie na skakance całkiem nieźle mnie odpręża, a jednym z cichych marzeń jest rura do tańca zamontowana gdzieś w mieszkaniu, żebym mogła się wyżyć nie doprowadzając otoczenia do rozpaczy lub szewskiej pasji (jestem choleryczką i gdy coś idzie nie tak Pan Tata ma ciężkie życie)
  • moje marzenia spełniają się przypadkiem, bo jestem zbytnim obibokiem, żeby wziąć się konkretnie do roboty i zacząć je spełniać systematycznie.
  • nie znoszę tulipanów - w czym nie zgadzam się z Panem Tatą, który je uwielbia i chcąc zrobić mi miło przynosi bukiecik paskudztwa w prezencie...
4. Zapraszam do zabawy:

  • Free Spirit
  • Bajkę
  • Szu
  • Kobietę na szpilkach
  • Świeczkę
Reszta moich znajomych blogerek niestety już była... Jakaś mało towarzyska jestem chyba ;)

3 komentarze:

  1. dziękuję za zaproszenie :)
    Marzena (Mamrotka)
    http://onakontaswiat.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, ale co ja jeszcze mogę o sobie powiedzieć, o czym bym jeszcze do tej pory nie nagryzmoliła na blogu? Na chyba że bym po pijaku błysnęła jakimiś rewelacjami, ale z wiadomych względów jeszcze przez jakiś czas mi ten stan nie grozi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooooooo, dziękuję, postaram się wywiązać =)

    OdpowiedzUsuń