"JavaScriptSDK"

piątek, 10 sierpnia 2018

Dorastają?

Tymon i Aguszka nocowali dziś u babci - mnie rano czekała wizyta u lekarza, M. w pracy, ojciec przejmuje ich dopiero jutro, a koleżanki zajęte, więc nie pozostawało nic innego, jak spakować dzieci i zawieźć do mojej Mamy.

Trochę stresu nas to kosztowało, bo do tej pory, każda taka próba kończyła się walką do późnych godzin nocnych, płaczem i koszmarami dzieci oraz stresem Dziadków. Jaka była moja ulga, kiedy okazało się, że tym razem obyło się bez problemów...

Na pewno sporo dało im przedszkole - w miarę stały kontakt z innymi dziećmi, stopniowe podbudowywanie odwagi, przyzwyczajanie się, że świat nie kończy się na mnie i na domu. Ogromną pracę, zwłaszcza w Tymona, włożyła też Pani Pedagog. No i, last but not least, są coraz starsi. Więcej rozumieją, łatwiej z nimi negocjować, wyjaśnić, że coś jest na chwilę.

Po cichu liczę, że jeśli ta tendencja się utrzyma, to może moja Mama zgodzi się zabierać ich trochę częściej :)

***

A z Maleństwem wszystko dobrze. Rośnie (a ja z nim), tętno ma na poziomie 147 uderzeń na minutę... 5 września czeka mnie USG i może dowiem się, kto się tam właściwie rozwija :)

6 komentarzy:

  1. U nas Eliza zostawała od małego, więc nigdy problemów nie było. Za to Lila, mój mały cycuś nigdy zostawać nie chciała i dopiero całkiem niedawno się przełamała i to jeszcze przy towarzystwie starszej Siostry. W lipcu została u mojej Mamy sama i przez chwilę podobno była rzeź... Ale... dzieci rosną a to bardzo wygodna opcja :) I ja chciałabym z niej korzystać. Też jestem ciekawa kto tam rośnie.
    Ściskam i wszystkiego dobrego dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde dziecko inne...

      Wiadomo, Chciałoby się czasem zwyczajnie wyjść do kina albo na koncert. Chociaż to są rzeczy, z których można zrezygnować, gorzej, kiedy sytuacja zmusza do oddania takiego malucha pod czyjąś opiekę, a wiesz, że i dla dziecka i dla np babci to praktycznie trauma.

      Usuń
  2. U nas Przemek jak był mały często spał i mamy to nic ze w domu obok ale zawsze . Teraz na jakieś jazdy i nie bardzo chce nocować poza domem niestety....

    Fajnie ze z dzidziem wszystko ok. W Twojej sytuacji kiedy ma się już parke to tak fajnie się czeka nie? A co obstawiasz? Jakieś smaki? PrZeczucia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy by chcieli dziewczynkę, a mi się od początku wydaje, że będzie chłopiec :)

      Usuń